Packad och klar

Nu tror jag att det mesta är nerpackat. Det som är kvar är grejerna i badrummet och kläderna jag har på mig och det är nog bäst att vänta med att packa ner dessa saker ett tag till. Vår hyresvärd ska snart komma förbi och inspektera lägenheten och efter det borde allt vara klart för avfärd i morgon.

Dagen på kontoret har mest gått åt till att slutföra saker och jag har även skickat iväg mitt sista telemeddelande till Stockholm, Bryssel och några andra ambassader. Vi har dessutom fått in en bokhylla på vårt kontor idag. Vi har sagt till att vi behöver en för vi har samlat på oss en hel del papper och pärmar men det har inte blivit av förrän idag, näst sista dagen. Ja, bättre sent än aldrig som det brukar heta =)

Vår handledare bjöd oss på lunch idag och på eftermiddagen hade jag mitt avslutningssamtal med honom. Han tyckte att jag hade gjort ett jättebra jobb och att "de inte hade klarat ordförandeskapet utan oss". Kul att höra!

I morgon kommer Blazo och Ivo och hämtar oss på morgonen och kör oss till ambassaden. Väl där tror jag inte att jag har så mycket att göra förutom ett möte med ambassadören på morgonen. Vid tio är det dags för det sista fredagsfikat och strax efter tolv är det avfärd mot residenset för jullunch. Med andra ord är det mest ätande på schemat. Blazo och Ivo har lovat att köra oss till flygplatsen och kommer och hämtar oss efter lunchen. På vädret har de sagt att det ska komma snö i morgon och med tanke på de skräckhistorier jag har hört om försenade flyg blir jag lite orolig.

Om allt går som det ska får jag se min kära pappa imon kväll på arlanda. Nu ska jag gå en runda till i lägenheten och se så att jag inte har glömt något.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Det är klart resan kommer gå bra! Hälsa kaptenen från mig och be honom flyga försiktigt! Nu är det inte många veckor tills vi ses:) Kramar

2009-12-17 @ 21:48:03
Postat av: Karin

Starkt jobbat tjejen, you made it! Härligt. Hem och slöa med din käre far och filosofera över livet ett tag nu. Välkommen hem och ta hand om dej! Kram

2009-12-18 @ 10:44:15
Postat av: Emelie

Men herregud hur fort gick de här Annelie? Det känns som du nyss åkte ner till Skopje och började med bloggen=)

2009-12-18 @ 19:26:20
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Sanna

Välkommen hem!

Hoppas du får en underbar jul och nyår och för guds skull, fortsätta gäääääärna blogga=)

2009-12-20 @ 04:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0