Luciafirande

Idag är det så äntligen dags för det omtalade luciafirandet att gå av stapeln. Vi har lucia-möte på ambassaden 9.15 och efter det ska jag och Ella följa med bort till operan för att hjälpa till att förbereda. Lasse och Ivo kommer också vara där och jobba så det blir nog roligt. Ivo ska vara med och servera i kväll och har hjälpt Lasse med några av förberedelserna. Jag tycker att det är jättekul att han ska vara med på mottagningen! Jag och Ella har försökt driva igen strut-krav på alla i serveringspersonalen med men än så länge har det inte riktigt gått igenom. men visst hade det varit lite roligt om de alla hade stjärngossestrut?!

Jag hade jättesvårt att somna igår och är därför helt förstörd idag...kan det va lucianerverna som spökade =)

Hoppas ni får en bra dag!
Önska oss lycka till...målet är att inte snubbla, svimma eller sätta eld på något!

Kram kram
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

LYCKA TILL! Det kommer galant, och en sak är säker, du kommer sova supergott ikväll=) Det är faktiskt riktigt roligt att inreda dock känns det som om man aldrig blir färdig haha=) AGAIN GOOD LUCK!

2009-12-14 @ 15:40:38
URL: http://zansi.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hur gick det???

2009-12-14 @ 16:57:04
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha vad roligt! Lucianerver! Karlsson säg att det hela är filmat så vi dina vänner får uppleva detta. Hmmandet intresserar mig mest ;) Idag har jag färgat håret, gjort mig mörkare. Jag tycker jag är skitmörk och lite röd med L säger att det nästan är innan. Men killar kanske inte ser sånt så väl och sen kan det ju vara att jag överdriver en del ;) Men kan säga som så att jag har aldrig innan i mitt liv varit så mörk.



Njut dina sista dagar i Macke! Kramar

2009-12-14 @ 18:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0