För kallt

Jag hade nästan glömt hur obehagligt jag tycker det är att frysa. Som tur är har det inte blivit så mycket av den varan nere i Mackeland. Visst har det varit lite kyligt sådär men inte som här. När jag åt frukost höll jag på att sätta teet i fel strupe - termometern stod på -18,3 grader.


Efter att ha haft en lång diskussion med mig själv bestämde jag mig till slut för att trotsa kylan och ta mig ut. jag ångrade mig redan innan jag hann utanför grinden men envisades med att gå en liten bit i alla fall. Efter 10 minuters promenad fick jag nog och gick hem och kröp ner under täcket. Där har jag tillbringat i stort sett hela eftermiddagen och bland annat slagit nytt rekord på tetris på mobilen =)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Ella

jag gillar du hur aktiverar dig själv! stanna under den sköna filten.



jag kom på att det var jävligt dumt att slänga alla skor innan vi åkte hem eftersom jag bara hade skinnstövlar till teneriffa. Så idag blev det panikinhandling av skor på H&M samt ny ansiktsrengöring. Jag har fått galna allergiutslag i ansiktet på grund av tvätt med tvål i helgen. Påminn mig att inte vara så snabb på att slänga saker i fortsättning!

2009-12-21 @ 20:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0