Fint som snus...

...är det just nu hemma hos oss. Igår hade vi en städhjälp här hela dagen som städade och fejjade och nu skiner hela lägenheten. Hon var här i 8 (!!!) timmar igår och städade precis allt. Hon har dammat, torkat golven, ställt i ordning våra "vackra" prydnassaker, putsat fönstren, bäddat, torkat ut kylen...ni fattar. Jag kan nog vänja mig vid det här med att ha någon som städar åt en nån gång ibland ;)

Idag är sista riktiga dagen på ambassaden och jag tror att jag har avslutat det mesta jag har jobbat med. Igår skrev jag och Ella ihop ett litet välkomnsbrev till den nya praktikanten och gjorde ett litet kompendium med bra att veta information.

Har ni mycket snö hemma? Här ligger det lite på bergen runt stan och där kan det stanna tycker jag.

Ulrika: Alldeles riktigt, här går det lika bra med vin! Man sjunger dessutom mycket bättre med vin.

Hoppas ni får en bra dag allihop!
Massa kramar


Kommentarer
Postat av: Karin

Joda här går man och vaccinerar sig för att slippa bli sjuk och vad händer? Jo precis, den fyndige räknade ut att jag blev just precis det -sjuk alltså. Rätt var det är så går man väl baklänges och plötsligt inser man att vaccinet gör människan steril och så var det slutet på mänskligheten. fan. I övrigt -10 härliga snöiga grader och sol. och elgubbar som promt vill in oh installera teliasonera i min lägenhet. Jag är inte positivt inställd till detta. Det var den glädjande rapporten för dagen, åter till soffan ;) KRAM

2009-12-17 @ 10:50:13
Postat av: Ulrika

Hahaha!!Ja jag tror att det där med att sjunga bättre efter lite vin ligger i våra gener för jag tycker att jag är en hejare på just sång i sådana stunder!!



Snart kommer du hem!!!!!

Jag jobbar på lördag men sen är jag ledig fram till julafton.

Du måste ringa mig när du har landat o så!

Puss puss

2009-12-17 @ 16:29:49
Postat av: Ulrika

Förresten....Kidnappa städerskan!!!!!Vill oxå ha en!

Puss

2009-12-17 @ 16:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0